Saturday 24 December 2011

pencapaian di SUKAN JOHOR 2011.

 pada 16 -18dec di BATU PAHAT.ada kejohanan SUKAN JOHOR edisi ke 6.permainan yang aku masuk ialah olahraga.aku masuk dalam acara 100m,200m,4x100m,4x400m.alhamdulillah semua acara yang aku masuk aku dapat pingat.aku dapat 2 emas 1 perak 1 gangsa.emas ialah 200m dan 4x100m.perak ialah 4x400m.gangsa ialah 100m.pencapaian yg boleh di banggakan juga lah.tapi aku tidak dapat buat personal best aku lah.sedih sikit.dan satu lagi.aku tak puas hati dengan kualiti SUKAN JOHOR tahun ni.teruk gila vavi.geram aku.huh.tapi tak apa.benda da jadi.kenangan tu yang penting dan juga pengalaman.





hehe..berlari kesana menuju ke destinasi ku..



ni la maskot..sang juara soga..hehe



ni la gambar-gambar kenangan yang tak kan dilupakan.







keputusan keseluruhan..muar mendapat naib johon..dan johon ialah daerah johor bharu.
naib johan mendapat rm7000..


selama 5 hari di batu pahat.tempat penginapan kami ialah di asrama vokasional batu pahat.dan kami di dorm AMAN 5...hehe


dan ini lah coach2 yang sentiasa melatih saya dan rakan2 saya..saya berterima kasih kepada mereka..mereka sentiasa melatih saya dengan baik..alhamdulillah..saya mencapai kejayaan..yg bju putih tu member..die cuma penolong jurulatih saja..hehe..jgn marah arif.



sekian...ini lah gambaran keseluruhan semasa berada di BATU PAHAT...
harap2..2 tahun lagi..aku akan gegor skali lagi SUKAN JOHOR..huhu..amin.

No comments:

Post a Comment